Monday, February 10, 2014

در archbishop carroll چند ماه اخیر اخبار پراکنده ای در مورد تلاش ایالات متحده برای برقراری ارتباط a


بخش ها صفحه اول تماس با ما پیوند ها (لینک دوستان) سیستم خبرخوان فروشگاه ویژه ها گروه های خبری گروه سیاست های خارجی گروه سیاسی گروه اقتصادی دسته بندی نشده گروه ورزشی گروه علمی و فرهنگی گروه اجتماعی گروه استانها گروه مجلس گروه حادثه گروه فضای سایبر گروه محیط زیست گروه دانشگاه گروه سلامت گروه مسکن گروه پلیس گروه آب و هوا گروه بورس گروه زنان گروه کودک و نوجوان گروه تصاویر دانستی ها و تکنولوژی های برتر جستجو نظر سنجی
در archbishop carroll چند ماه اخیر اخبار پراکنده ای در مورد تلاش ایالات متحده برای برقراری ارتباط archbishop carroll محدود با حزب الله لبنان منتشر شده است. هر چند تقریبا موردی وجود ندارد که این اخبار تائید شده باشد ولی در مواردی خبر منتشره تکذیب شده است.
چند archbishop carroll ماه پیش منابع خبری ادعا کردند که ایستگاه سازمان سی آی ای در لبنان بر پایه اطلاعات به دست آمده از تعقیب و مراقبت ارتباطات الکترونیکی در منطقه خلیج فارس به حزب الله در مورد تلاش گروه های وابسته به القاعده برای حمله به حزب الله هشدار داده است.
چند روز پیش نیز روزنامه های کویتی از مذاکره ایالات متحده با حزب الله در مورد مسائل سوریه و لبنان خبر دادند ولی این خبر نیز تاکنون با سکوت مواجه شده است هر چند که پیشتر منابعی در حزب الله لبنان وجود هرگونه مذاکره میان این حزب با آمریکا را رد کرده بودند.
در همین حال ژان عزیز تحلیلگر روزنامه لبنانی الاخبار و نیز مجری یک برنامه archbishop carroll خبری در تلویزیون OTV به مصاحبه اخیر سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله با این شبکه تلویزیونی پرداخته است و بر پایه سخنان نصرالله به این نتیجه رسیده است که در سیاست حزب الله در قبال ایالات متحده تغییری اتفاق افتاده است.
به نوشته وی وقتی که سید حسن نصرالله در جال پاسخ دادن به پرسشی در مورد توافق ایران و غرب در ژنو بر سر مساله هسته ای بود در مقابل پرسشی در مورد احتمال عادی سازی روابط ایران و ایالات متحده قرار گرفت. به نوشته وی نصرالله در پاسخ گفته است:
به طور اصولی چه در دوره امام خمینی و چه در دوره امام خامنه ای نظر ایران این بوده است که: اختلاف ما با آمریکا با اختلاف ما با اسرائیل متفاوت است. مشکل ما با اسرائیل این است که اسرائیل موجودیتی نامشروع است که خود را بر فلسطین archbishop carroll و مردم آن تحمیل کرده است. بنا بر این موضع ایران در قبال اسرائیل روشن است و این موضع از زمان پیروزی انقلاب تا همین امروز حتی برای یک لحظه نیز تغییر نکرده است
اما وقتی مساله آمریکا باشد ایرانی ها همواره گفته اند که روزی که آمریکا حقوق ما را به رسمیت بشناسد archbishop carroll با ما با احترام برخورد کند با ما از موضع برابر مذاکره کند به مردم منطقه حقوق انها را بدهد سیاست برتری طلبانه خود را رها کند و دست از خود برتر بینی و سرکشی بر دارد ما حاضریم با انها مذاکره کنیم خواه به صورت مستقیم archbishop carroll یا غیر مستقیم .
این مساله زمانی جالب توجه خواهد بود که به شعارهای همیشگی طرفداران حزب الله در سالیان اخیر علیه آمریکا توجه شود و به یاد داشت که در مقابل نیز امریکا از سال 2013 به این سوی حزب الله را در فهرست سازمانهای تروریستی قرار داده است و تلاش می کند که اروپا نیز اقدام مشابهی را انجام دهد.
به گمان ژان عزیز نصرالله در حال انتقال این پیام به آمریکا است که بین حزب الله و ایالات متحده یک دشمنی مطلق و حیاتی وجود ندارد بلکه اختلافات ناشی از مخالفت با سیاست های دولت ایالات archbishop carroll متحده است و زمانی که این سیاست ها تغییر یابد ملاقات و گفتگو با آمریکایی ها ممکن قابل پذیرش مشروع و حتی “جایز” خواهد بود. کلمه “جایز” را نباید دست کم گرفت به خصوص به این دلیل که نصرالله دارای شخصیت دو وجهی دینی- سیاسی است.
سازگار باتمامی شبکه های مخابراتی ایران ایرانسل/همراه اول/تالیا دارای کیبرد کامل +صفحه تاچ بسیار حساس + 2 سیمکارت همزمان آنتن دهی فوق الــعــاده خــــوب حـــتـــی در محــــل هــــای کمبـــود سیــــگنال ! قابلیــت نصــب مــمــوری , دارای رادیـــو archbishop carroll , هندزفری , کابل USB , دارای منوی فارسی و بلوتوث و اتصال به اینترنت با دوربینی بسیار نامحسوس جهت عکاسی و فیلم برداری که با آن میتوانید لحظه ها را داغ داغ شکار کنید 2 سیمکارت همزمان فعال ...   برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...
روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید روی دکمه زیر کلیک کنید.                           
در پی صحبت های برخی از نمایندگان مجلس علیه آیت الله هاشمی رفسنجانی و خانواده وی در مراسم بررسی برنامه های وزرای پیشنهادی رئیس جمهور در مجلس شورای اسلامی دفتر رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام جوابیه ای منتشر کرد. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) متن این جوابیه به شرح زیر است: در مراسم بررسی برنامه های وزرای پیشنهادی رئیس […]
خاورمیانه مانند همیشه صحنه تحولات archbishop carroll پیچیده و در هم تنیده ای است. فارین پالیسی با تحلیل چهار رقابت اصلی در خاورمیانه برای دولت آمریکا روشن کرده است که کانون اصلی تحولات در منطقه در ایران و مصر قرار دارد. به گزارش تابناک و به نقل از فارین پالیسی این چهار رقابت عبارتند از: رقابت قدرتهای بزرگ […]
سفر سلطان قابوس پادشاه عمان به ایران با گمانه های متعددی درباره احتمال فرستادن پیامی از سوی آمریکا برای ایران با میانجی گری وی همراه بود گمانه هایی که نه رسما و تأیید و نه تکذیب شد. اکنون روزنامه الحیات archbishop carroll مدعی شده که چنین پیامی واقعا برای ایران فرستاده شده و این روزنامه به متن آن دست یافت

No comments:

Post a Comment