Saturday, February 8, 2014

سید حسن نصرالله atsisiusti خاطرنشان کرد: عربستان سعودی از آغاز با ایران به عنوان دشمن تعامل کرد حمل


راهنما بازهم ليگ برتر فوتسال كشور و باز هم درخشش پديده حصارخرواني پيام تبريك حصارنا به مناسبت گراميداشت ايام الله دهه فجر1392 پيش بيني آب و هواي حصارخروان در روزهاي17و18و19 بهمن ماه بروشور " فجر 36" همراه با جوايز ويژه در حصارخروان + دانلود مدارك مورد نياز جهت پروانه كسب حصارخروان مسابقات فوتسال جام دهه فجر در حصارخروان + نتايج لحظه به لحظه ******************************************** جان بولتون: تحریم های ایران بسرعت در حال فروپاشی است آغاز آزمون کارشناسی ارشد از چهارشنیه حذف 5 قلم اصلی از سبد معیشت کارگران هزینه حج تمتع قسطی شد اسفند بارانی در راه است جدایی ولاسکو از والیبال ایران قطعی شد معرفی گزینه جدید تیم ملی والیبال مورینیو:بازی اینتر-بارسا زیباترین بازی 50 سال اخیر بود اعلام زمان توزیع سبد دوم کالا به زودی خبر خوش برای جاماندگان سهام عدالت کشف خانواده شگفت انگیز میان کوه های ایران + تصویر گزارشي از تمام ديدارهاي مدعيان تا پايان ليگ بین الحرمین مفرش شد ابلاغ بازنشستگی کمتر از 10 سال سابقه ابتکار در صف دریافت atsisiusti سبد کالا درخواست پرسپولیسی ها بعدازاعتصاب دوم اهداف موشکی ایران در منطقه طرفین مذاکرات هسته ای به توافق نرسند غنی سازی را به بالای 20 درصد خواهیم رساند اما داستان سبد کالا دولت تدبیر بازار خرید حصار خروان از زیبا شهر به شریفیه تغییر کرد و همچنان !!!!(حصارنامه) atsisiusti "سبد کالا هیچ ارتباطی با یارانه نقدی ندارد" خیابان ولیعصر(عج) چگونه ساخته شد (عكس قديمي) تشریح چگونگی توزیع سبد کالا
به گزارش حصارنا به نقل از باشگاه خبرنگاران "سید حسن نصرالله" شامگاه سه شنبه گفت: برخی طرف های منطقه ای و بین المللی طی سال های گذشته به دنبال به راه انداختن جنگ با ایران بودند ولی تحقق این گزینه ساده و آسان نبود زیرا ایران کشوری ضعیف و منزوی نیست.
دبیرکل حزب الله لبنان اظهار داشت: حمله آمریکا به عراق شکست خورد و آمریکا در افغانستان به دیوار بسته برخورد کرد در لبنان و غزه نیز طرح خاورمیانه جدید به شکست انجامید و آنها (آمریکایی ها) در سوریه تا کنون شکست خورده اند.
سید حسن نصرالله atsisiusti اظهار داشت: آمریکایی ها به دنبال آن بودند که هنگام گفت وگو درباره برنامه هسته ای با ایران پرونده های دیگری را بگشایند ولی ایران خواستار مذاکره درباره atsisiusti پرونده هسته ای شد .. مطرح کردن همه پرونده ها روی میز مذاکرات به نفع ایران نبود و ایرانی ها اصرار ورزیدند که توافق درباره برنامه atsisiusti هسته ای باشد.
سید حسن نصرالله گفت: تحولی در موضع آمریکایی ها صورت گرفته ولی موضع ایران مانند قبل است هنوز زود است در خصوص عادی سازی روابط بین دو کشور سخن گفت و پرونده های بسیاری باقی مانده است و فکر نمی کنم مسائل به این زودی به سوی عادی سازی روابط پیش برود.
دبیرکل حزب الله لبنان درباره سفرهای اخیر وزیر خارجه کشورمان به کشورهای عربی منطقه گفت: ایران حتی یک روز روابط خود با همسایگانش را قطع نکرده ولی مشکل نزد طرف مقابل است فعالیت های وزیر خارجه ایران در ادامه مواضع این کشور است و او به دنبال آن است که به عربستان ها اطمینان دهد که هیچ کاری ضد آن ها وجود ندارد.
سید حسن نصرالله atsisiusti خاطرنشان کرد: عربستان سعودی از آغاز با ایران به عنوان دشمن تعامل کرد حملات صدام به ایران با حمایت و سرمایه عربستان صورت گرفت این جنگ شکست خورد و هزینه آن را مردم عراق و ایران و حتی ملت فلسطین پرداختند. با حمله صدام به کویت نخستین طرفی که هزینه این جنگ را پرداخت کشورهای عربی منطقه خلیج فارس بودند.
سید حسن نصرالله افزود: اقدامات عربستان سعودی متوقف نشد بلکه ادامه یافت و جنگ عربستان سعودی ضد ایران از سال 1979 آرام نشده است عربستان جرأت ورود به جنگ مستقیم با هیچ طرفی را ندارد بلکه از طریق واسطه و پرداخت پول می جنگد این کشور با واسطه در سوریه ایران عراق و لبنان می جنگد.
سید حسن نصرالله در پاسخ به این سئوال که آیا اخیرا هیأتی قطری را به حضور پذیرفته اظهار داشت: بله چند روز گذشته هیأتی قطری را به حضور پذیرفتم قطر طی برهه اخیر در حال تجدید نظر در مواضع و راهبرد خود در منطقه است این کشور اقدامی atsisiusti خوب درقبال ربوده شدگان اعزاز از خود نشان داد.
سید حسن نصرالله خاطرنشان کرد: گزینه نظامی در سوریه ناکارآمد است از بین بردن وضعیت فعلی نیز کارایی ندارد به همین دلیل از همه کشورهایی که با تحولات سوریه ارتباط دارند می خواهم که برای راهکار سیاسی اقدام کنند اینگونه است که گفت وگو با قطر را آغاز کردیم و پس از آن در خصوص دور کردن لبنان از مشکلات سخن گفتیم.
وی افزود: پس از تحولات سوریه تلاشهایی آشکار از سوی ترکیه برای بازنگری در روابط صورت گرفته است زیرا ترکها معتقدند که زیانهای بسیاری را متحمل شده اند قبل از بحران سوریه روابط آنها با لبنان سوریه و ایران خوب بود ولی اکنون آنها از سوریه بیرون رانده شده و مشکلات بزرگی با عراق دارند و روابط آنان با ایران سرد شده است . طرح ترکها در سوریه شکست خورده و اکنون ترکیه در مصر و منطقه جایگاهی ندارد .. ترکیه در روابط خارجی خود متضرر شد و این امر بر اوضاع داخلی این کشور نیز تأثیر گذاشت.
سید حسن نصرالله با اشاره دوباره به موضع جمهوری اسلامی ایران درباره رژیم صهیونیستی گفت: موضع ایران در قبال این رژیم تغییر نپذیرفته است موضع این کشور در قبال مقاومت تغییر ناپذیراست و ایران از موضع خود در خصوص فلسطین کوتاه نمی آید.
سید حسن نصرالله اظهار داشت: ایران کشور بزرگی در منطقه است و امروز در منطقه بسیار تأثیرگذار است این کشور با ما مشورت می کند و در برخی مسائل کاملا از نظر ما حمایت می کند و این امر فقط در خصوص اوضاع لبنان نیست.
سید حسن نصرالله atsisiusti ادامه داد: اگر روابط ما با ایران مانند روابط 14 مارس با عربستان سعودی بود هیچ مشکلی در لبنان وجود نداشت ایران در پرونده های داخلی (لبنان) دخالت

No comments:

Post a Comment