Sunday, February 9, 2014

محمد آستانه اصل Canada انتصابات/محمد آستانه اصل جواد نوروزی لیلگ برتر Torent داداشی www.astanehmoh.n


AEOI Spokesman: Iran Waiting for IAEA s Positive Report مبلغ پاداش پایان سال 92 کارمندان 402 هزار و 500 تومان تعین شد./ Tahran nükleer programını durdurmayacak جدول هفته 26 - لیگ فوتبال nasa maps هفته 26/نهائی شد.ساعت 19:00روز یکشنبه 20بهن 1392 دانشگاه آراد اسلامی - واحد الکترونیک ثبت نام شروع شد. هه چیز درباره الکپیک زمستانی سوچی 2014روسیه کشتی های جنگی ایران به مرزهای آبی آمریکا در اقیانوس اطلس نزدیک میشود. "محمود سریع القلم" که بر اساس شنیده ها با کروات دراجلاس شرکت کرده است Good morning, world! nasa maps :Life is beautiful would be appreciated ایران وجهان The Ten Top - معرفی مجمع سازندگان ساختمان ایران وکاناداو.....
محمد آستانه اصل Canada انتصابات/محمد آستانه اصل جواد نوروزی لیلگ برتر Torent داداشی www.astanehmoh.net/Email:zahooastaneh@yahoo.com/astaneh2019@gmai به کجا چنین شتابان/ انرژی هسته ای/محمد آستانه اصل آمار وبلاگ:
 
به گزارش خبرگزاری فارس سید حسن نصرالله در ادامه مصاحبه خود با شبکه "otv" لبنان گفت که ایران هرگز مناسبات خود را با همسایگان قطع نکرده است مشکل در طرف مقابل است آنچه وزیر خارجه ایران انجام می دهد ادامه مواضع ایران است وی می خواهد سعودی ها را اطمینان nasa maps دهد که اتفاقی علیه آن ها نیفتاده است.
نصرالله تصریح کرد: ایرانی ها از سالها پیش تاکنون به دنبال باز کردن مناسبات خود با عربستان سعودی برای ادامه گفت وگوها بوده اند اما تمامی تلاش های ایران در این راه به شکست خورده و عربستان همه درها را بسته است پیش از این نیز ابتکار پاکستانی ها مطرح شد اما سعودی ها آن را رد کردند. قبل از وفات امیر نایف وزیر کشور عربستان وزیر اطلاعات ایران به این کشور سفر کرد و با وی دیدار کرد و سعی کرد فضایی از تفاهم را ایجاد کند اما فضا صد در صد منفی بود.
دبیرکل حزب الله ادامه داد: سعودی ها از همان ابتدا با ایران به عنوان دشمن رفتار می کردند جنگ صدام حسین نیز با تحریکات سعودی ها و تامین مالی آنها بود این جنگ شکست خورد اما این ملت ایران و عراق و همچنین ملت فلسطین و آرمان فلسطین بودند که هزینه های این جنگ را دادند بعداز جنگ نیز اولین کشورهایی که هزینه آن را پرداخت کردند کشورهای خلیج فارس بودند که صدام در این راستا به کویت حمله ور شد.
وی ادامه داد که سعودی ها هرگز در طرح های جنگی خود علیه ایران توقف ایجاد نکرده اند بلکه از زمان انقلاب در ایران در سال 1979 آن را تکمیل تر کرده اند عربستان جرأت ورود مستقیم به جنگ با کسی را ندارد بلکه با واسطه و جنگ نیابتی با کشورها می جنگد و پولهای خود را در این راه خرج می کند عربستان با واسطه در سوریه و ایران و عراق و لبنان در حال جنگ است. ادامه دارد ...
مرا بخاطر بسپار :
The theme being used is MihanBlog created by ThemeBox

No comments:

Post a Comment